معرفی و شرح وظایف اداره امور هیات علمی


  • هیأت ممیزه مرکزی و ارتقای اعضای هیأت علمی
  • جذب، گزینش و استخدام اعضای هیأت علمی
  • مور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی
  • رسیدگی به امور تعهدات اعضای هیأت علمی
  • رسیدگی به شکایات و هیأتهای انتظامی اعضای هیأت علمی (بدوی و تجدید نظر)
  • امور فرهنگی و رفاهی اعضای هیأت علمی
  • توانمندسازی اعضای هیأت علمی (پیگیری اجرای آئین نامه مربوطه)
  • فرصتهای مطالعاتی اعضای هیأت علمی
  • نیاز سنجی گروه های آموزشی دانشکده های تابعه به اعضای هیأت علمي جديد
  • نیاز سنجی گروه های آموزشی دانشکده های تابعه به انجام خدمات دانشجویان بورسيه تحصيلي
  • اعلام فراخوان جذب هیأت علمی از طریق هماهنگی با مرکز امور هیأت علمی وزارتخانه 
  • تشکیل پرونده علمی و عمومی جهت متقاضیان شرکت کننده در فراخوان های جذب و بورسیه تحصيلي
  • بررسی پرونده های علمی و عمومی متقاضیان جذب در کادر هیأت علمي
  • بررسی پرونده های علمی و عمومی متقاضیان بورسیه تحصيلي
  • تشکیل کارگروه های علمی بر حسب رشته هر متقاضی و بررسی پرونده علمی متقاضي با مشارکت دانشکده هاي مربوطه
  • برگزاری جلسات ادواری کارگروه بررسی صلاحیتهای عمومی جهت متقاضيان همکاري آموزشي با دانشگاه ( جذب، بورسيه تحصيلي، متعهدين خدمت، حق التدريس و ... )
  • برگزاری جلسات ادواری هیأت اجرایی جذب و تصمیم گيري در خصوص پرونده ها و مکاتبات انجام شده با دبيرخانه 
  • تهیه و ارسال آمار و اطلاعات مرتبط و مورد نیاز، جهت وزارتخانه و بخشهای داخلی دانشگاه
  • همکاری با معاونت آموزشی و هیأت ممیزه دانشگاه در راستای ارتقاء و تبدیل وضعيت استخدامي اعضاي هيأت علمي، تمديد قرارداد ها و .... اعضاي هيأت علمي، متعهدين خدمت، سرباز هيأت علميو متقاضیان حق التدریس
  • نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به استخدام اعضای هیأت علمی